fredag 2 oktober 2009

3 månader nu

Nu har det gått 3 fucking månader utan cigg och löpning varannan dag.
Nån gång har ja faktiskt vart ledig 2 dagar :) (bakis)

Från att knappt klara 1 km i början så har jag löpt 200 km sen ja starta mitt "nya" löparliv.
Och idag så ligger jag på 8 km utan problem.
Jag kör idag 8km sen 5km lite för att jag skall inte slita ut mig.

Så en vecka kan se ut så här.

Måndag 8km med tempo
Onsdag 5km med lågt tempo
Fredag 8km med tempo
Söndag 5km med tempo
Tisdag osv ..

Ligger på runt 6.28 km just nu och det känns som jag lätt kan komma ner en minut till.
Är dock väldigt mån att jag inte skall slita ut mig pallar inga bakslag just nu ;)

Viktiga för mig är att klara av midnattsloppet på en tid under timmen vilket jag lätt jag tror jag klarar.

Skall leka lite med kameran och få upp lite mer bilder på mig in action.
Men just nu känns det hur kul som helst att springa i början var det sjukt tungt med kondisen men nu känner jag mig både gladare piggare och snabbare .

Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar