torsdag 12 november 2009

Träning 2009-11-11

Onsdag.
Solen lyste och vädret var perfekt jag började känna lite fundera på om jag skulle köra en 5 km eller 8.
Efter ett par km så kände jag mig stark och hade bra fart.
Helt plötsligt så hade man hur mycket ork som helst.
Låg på 6min km och det var sjukt bra tryck i benen.
Första tunga backen var inga problem alls och kände detta kanske blir den rundan som gör att jag hamnar under 50 minuter.
Sista tuffa backen tog jag i som fan och det var sjukt hur bra jag kände mig.

Ramla in på tiden 48.51 och var sjukt glad efteråt.
Dock fick jag lite känning i insidan av knät och vet inte om det är nått på g ..
Kanske dags för nya skor eller så är det bara normalt kanske lite överansträngd.

På fredag chillar jag med en halvmil bara för att inte chansa.

Distans:8,00 km
Tid:00:48:51
Snitt:6:06 min/km
Snittpuls:164
Maxpuls:181

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar