torsdag 13 augusti 2009

Skönt som fan

Idag var en sån där skön dag.
Man vaknar vid 11 och solen skiner och är väl trött efter manglat lite AO sent ;)

Man dricker lite och tar ett glas yoghurt och sen tar man sig ut.
Känns hua ..fyfan here we go.

Kändes jobbigt redan efter 1 kilometer och tänkte idag blir det jobbigt som fan.
Men nått hände på vägen när jag sprang kändes som man bara flög fram i spåret kändes som man kunde kanske öka sin distans lite.
När jag kom upp vid 3½ så besluta jag mig för att ta ut svängarna och lägga på 1 Kilometer och det sjuka med det hela va att jag verkligen spurta in i mål dessutom kändes lätt som jag kunde köra 1 kilometer till.
Skumt värre sjukt att ena dan kan man bara klara av 3 kilometer och nästa dag så känns man som stålmannen ;)

Hur som helst detta är helt klart det längsta jag klarat av sen jag börja springa.
Nu är jag på nivå jag vill dvs dra en 5 km samt lägga in en 7.5 en gång i veckan.
Sen bara öka tempot på det :)

Hur som helst jävligt glad idag ..

Fridens

4 kommentarer:

  1. Ja, men vafan.... Bloggare!!! Lycka till, man borde kanske blogga om sitt öldrickande istället.

    SvaraRadera