fredag 7 augusti 2009

1 månad nu

Först måste jag säga att jag är lite besviken att jag inte klara av min 4 kilometers runda men ibland har man bra dagar ibland dåliga.
Kändes inte bra idag när ja sprang va sjukt trött redan efter halva sträckan.

Men ändå stolt över att ha inte rökt på en månad nu och visst en bra dag hade ja grejat denna runda men idag var jag helt slut efter 3.5 tror jag hade lite för högt tempo i starten för att jag skulle gå hela vägen.
Men måste säga att när summerar månaden så har det vart få tillfällen jag känt mig nere eller ge upp mentalitet utan har hela tiden tyckt det vart sjukt skönt att löpa.
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle se löpning som nått kul men det är grymt skönt att löpa.

På Lördag skall jag ut igen och hoppas då att jag har en bättre dag än denna dag.

Snart slut på semestern igen funderar på ta nån vecka i höst så jag får njuta av hösten nångång :)

Fridens Liljor

1 kommentar:

  1. Grattis till en månad! Vi är så glada för din skull. Du är BÄÄÄÄST /Kram Familjen

    SvaraRadera