tisdag 25 augusti 2009

Ökar dosen.

Tänkte jag skulle skriva lite även om jag saknar motivation för att skriva nått just nu.

Skall öka träningsdosen lite denna vecka med att lägga till ett extra pass.
Så det blir löpa på tis ons tors ledigt fredag sen kör jag lördag.
Lördagen tänkte jag köra lite längre sträcka få se hur det går det handlar ändå om bara en dag extra egentligen.

Idag tänkte jag shoppa lite inför vintern som kommer tänkte köpa en vindjacka samt underställ.
Sen funderar jag på långa tights.
Jag vet det låter hemskt har alltid hatat det men dom säger att det skall va grymt skönt att springa i det gäller bara att ha nått utanpå så man slipper skämmas ;)

Långkallingar kan ju funka med men testade ett par tights i veckan och det kändes jävligt skönt att ha dom på faktiskt.

Fortfarande har jag inte fått den där svackan alla pratar om även om jag va ute i helgen och kröka på hårt så klara jag halvmilen i söndags.
Det trodde jag helt allvarligt inte va möjligt.
Men nu skall jag hålla mig borta från spriten tills jag känner ett extremt sug efter en fylla ;-)

Men den rundan jag kör nu är på 5.3 och flaten runt är på ca 8 kilometer den tänkte jag att jag skulle greja på lördag dock är jag tveksam om att jag klarar det.
Men det beror ju mycket på hur dagsformen och hur motiverad och hur taggad jag är.
Det mesta sitter ju mentalt.

Aja kommer mer info om vad jag köpt för myspys inför vintern på bloggen i morgon.

Nu är klockan alldedes så där mycket igen ..

Fridens Liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar