måndag 17 augusti 2009

3x5000 meter

Känns sjukt bra just nu.

Har kört 3 raka halvmil och känns som man har mer att ge dock känns en halvmil rätt lagom att löpa.
Så känns som jag skall lägga mig på en halvmil och sen krydda en dag i veckan med en längre distans.
Tänkte försöka på mig Flaten Runt på Fredag.

Nu känns Midnattsloppet inte alls omöjligt ligger redan på halva distansen och känns otroligt bra i kroppen och även känns jag mycket piggare.
Dessutom är löpa ett bra sätt att inte röka för röka och löpa går fan inte alla fall inte för mig ;)

1½ månad och har löpt ca 6 mil känns rätt ball om man tänker efter.

Just nu känns det inget som kan stoppa mig :)

Dock känns det som detta med bloggande börjar bli trögt :)

2 kommentarer:

  1. 6 mil på 1½ månad. Det fixar jag med bilen på 20 minuter ju.

    SvaraRadera
  2. Lätt men springa det är ju skönare ;)

    SvaraRadera