onsdag 29 juli 2009

Röksuget!


Idag är det sjukt jobbigt med rökningen.
Har vart utan cigg nu i 3 veckor och det börjar bli tungt som fan att vara utan.
Även om man inte vill börja så känns det extra tungt nu speciellt efter maten.
Samt att man har semester och då blir det extra jobbigt för man inte har nått att göra hela tiden.

Eftersom jag inte skall ut och springa i morgon så tog jag mig en promenad med hundarna på ca 8 kilometer för att slippa det värsta suget efter ciggen.

Till helgen skall jag upp till dalarna och löper nog på fredag morgon innan jag drar upp till brorsan sen dalarna.
Skall pilla på lite slingor jag kan ta i Dalarna också alltid lika roligt att dra upp lite banor innan man skall ut och löpa.

3 kommentarer:

  1. KEEP UP THE GOOD WORK! YOU CAN DO IT! /Iar

    SvaraRadera
  2. Yay tack behöver stödet från baksidan av Sverige ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, kan vi ju diskutera :D

    SvaraRadera