onsdag 29 juli 2009

Back in Skarpnäck

Då har det nästan gått en hel månad med löpning varannan dag som jag har löpt.
Senaste rundorna har det blivit jobbigare och jobbigare.
Har fått spänningshuvudvärk som vart otroligt frustrerande att ha när man skall försöka ta sig runt.
Men idag så var det skönare när ja förstod var det satt.
Försökte slappna av mer med axlarna och jag hade inte alls samma smärta som jag hade när jag var uppe hos bror min i Hälsingland.

Jag belönar mig med 2 dagars ledigt nu känner att kroppen behöver en extra dag ledigt ont i knän och känner att jag behöver en extra dag.
Vill inte dra på mig skador i onödan.
Springa skall vara skönt inte smärtsamt och idag var det skönt men känner mig jävligt sliten.

Har snart joggat hem 3 mil denna månad.
Från att rökt nästan ett paket om dan samt inte löpt på över 20 år är sjuk förändring på mitt liv.
Känner mig fortfarande jävligt peppad över att ta mig ut och springa så inga tankar på att slå av på takten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar